Gra PBF Galaktyka
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Gra PBF Galaktyka

Strategiczna gra PBF
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Nieporozumienia graniczne w Republice Asari - Tura 3

Go down 
AutorWiadomość
Modeller
Admin
Modeller


Liczba postów : 914
Data rejestracji : 17/07/2013
Age : 29
Skąd : Adminland

Nieporozumienia graniczne w Republice Asari - Tura 3 Empty
PisanieTemat: Nieporozumienia graniczne w Republice Asari - Tura 3   Nieporozumienia graniczne w Republice Asari - Tura 3 Icon_minitimeWto Sie 13, 2013 3:37 pm

Republika Asari

Flota Lewiatan

Dowódca:
King Bradley[dobry dowódca][6][Taktyk]

1x Krążownik liniowy
1x Lotniskowiec
*12x Eskadr lekkich myśliwców
*12x Eskadr ciężkich myśliwców
*6x Eskadra bombowa
4x Ciężki Krążownik
15x Niszczyciel
5x Fregata
10x Korweta
5x Kanonierka

Flota Kraken

Dowódca:
Gerarg Depardieu[słaby dowódca][7][brak]

1x Krążownik liniowy
1x Lotniskowiec eskortowy
*8x Eskadr lekkich myśliwców
*4x Eskadr ciężkich myśliwców
*6x Eskadra bombowa
4x Ciężki Krążownik
15x Niszczyciel
5x Fregata
10x Korweta
5x Kanonierka

Flota Wojenna Niepodległego Systemu Warchall

Dowódca: Markus Zoung [dobry dowódca][24][Taktyk, Obrońca]

1 Krążownik liniowy
6 Ciężkich krążowników
7 Lekkich krążowników
7 Niszczycieli
2 Korwety
8 Kanonierek
4 Eskadry lekkich myśliwców
10 Eskadr ciężkich myśliwców
6 Eskadr bombowców

Flota Wojenna Niepodległego Systemu Pardass

Dowóca: Zazzmat [średni dowódca][17][Wypalony, Okrutny]

5 Ciężkich krążowników
8 Lekkich krążowników
4 Niszczyciele
10 Fregat
10 Korwet
2 Kanonierki
6 Eskadr ciężkich myśliwców
2 Eskadry bombowców
20 Eskadr lekkich myśliwców

Opis

Nie wiadomo, co do tego skusiło admiralicję Asari, by wykonać taki krok. Owszem, ostatnimi czasy dochodzi tam do wielu dramatycznych zdarzeń, zwłaszcza w ostatnich czasach, lecz tego kroku nic nie jest w stanie wyjaśnić. Floty Lewiatan i Kraken zostały wysłane kolejno do Warchall i Pardass, kierując się na "poszukiwania nieznanych obiektów lub okrętów obcego pochodzenia". Nie wyjaśnia to jednak użycia tak dużych flot.

Pierwsza do celu dotarła flota wysłana do Warchall. Po pojawieniu się w Warchall wywołała niemały szok - nagle, znikąd, wokół całej bramy pojawia się potężna flota uderzeniowa, o sile porównywalnej do sił tego niepodległego systemu. Prowadzona przez Bradleya rozpoczęła formowanie się w pewnym punkcie zdala od bramy, zupełnie ignorując korwety, krążące wokół bramy, które uciekały na pełnym pędzie z tego miejsca. Kapitanowie trzech korwet dalej nie wiedzieli co robić, gdy nadeszły od nich instrukcje od dowództwa.
"Wyłączyć bramy, zablokować do nich dostęp, uaktywnić systemy uzbrojenia."
Kapitanowie zgodnie z rozkazem dokonali tego, odcinając dostęp do systemu wszystkim, którzy zamierzali się do niego dostać od strony Asari. Dopiero w tym momencie admirał Bradley zareagował na ich manewry, zwracając się do admiralicji systemu, prosząc o wyjaśnienie sytuacji. Nikt mu nie odpowiedział. Zaczął szykować sformowaną flotę do odlotu, gdy przed bramą pojawiła się główna grupa uderzeniowa Warchalla, prowadzona na krążowniku liniowym "Hun", który pomimo swojego wieku dorównywał flagowcowi Bradleya. Zoung nakazał Bradleyowi opuszczenie systemu - miał dwie minuty na decyzję. Ten był zdziwiony; nie spodziewał się, że napotka tu tak zorganizowany opór. Szybko porównując siły, stwierdził, że nie ma tu szans - tym bardziej, że dalekosiężne skanery wskazywały na obecność jeszcze kilkunastu jednostek celnych. Napięcie wzrosło jeszcze bardziej, gdy jego okręt flagowy został namierzony przez wszystkie okręty. Nakazał zmianę kursu i wycofał się do bramy, w kilka minut znikając z systemu.

Nieco inaczej sprawy miały się w Pardass.

Tamtejszy dowódca znany był z małej cierpliwości, zatem gdy tylko zauważył, jak do jego systemu wlatują dziesiątki okrętów wojennych, natychmiast skierował swoją skoncentrowaną flotę w kierunku najeźdźcy. Lot zajął mu trzy minuty. Jeszcze zanim doleciał na miejsce, skontaktował się z rządem, i skonsultował z nim dalsze postępowanie względem Asari.
Gdy jego flota sformowała się przy bramie, napotkał już tylko końcówkę floty, która w dalszym ciągu oczekiwała na uruchomienie napędu Warp. Prowadząc flotę na jednym z ciężkich krążowników, rozkazał otworzyć ogień do osamotnionej eskadry. Jego cała flota otwarła ogień do jednego ciężkiego krążownika i dwóch korwet. Korwety eksplodowały w dwie sekundy, nie pozostawiając po sobie właściwie żadnych kapsuł ratunkowych, a ciężki krążownik bronił się aż trzydzieści sekund. Niestety nie był w stanie oprzeć się skoncentrowanemu ostrzałowi wielkiej flotyli Zazzmata i również padł, pozostawiając po sobie jednak większość kapsuł ratunkowych. Te natychmiast powróciły do przestrzeni Asari.
Zazzmat nie był w stanie jednak wyskanować floty Asari przez ponad pół godziny. Zakłócenia napędu Warp spowodowały, że utrzymywał flotę w jednym miejscu, czekając na reakcję nowego wroga. Gdy już go odkrył, natychmiast ruszył za nim - do jednego ze starych kompleksów przemysłowych, który upadł po skażeniu radioaktywnym podczas awarii. Flota Asari nie poruszała się, myśliwce i lekkie okręty badały zniszczony obiekt, a okręty wojenne stacjonowały bez jakiejkolwiek formacji. Zamierzał z tego skorzystać.
Jego pojawienie się wprawiło w konsternację Depardieu, a ta przerodziła się w zdumienie, gdy zwinne grupy myśliwców obrały na cel okręty badające kompleks. W przestrzeni wykwitły pierwsze wybuchy, gdy nieprzygotowane do walki myśliwce zaczęły padać od silnego ognia wielu myśliwców floty Pardassa, a pobliskie kanonierki zaczęły obrywać od większych okrętów. Dopiero teraz Depardieu zorganizował się w sytuacji i nakazał pełen ostrzał wrogiej floty, jednocześnie reorganizując swoją. W przestrzeni wykwitła wielka bitwa, gigantyczne okręty wymieniały się ogniem, czasem go koncentrując, a czasem ostrzeliwując konkretny cel. Artylerzyści Zazzmata wykazali się świetnym doświadczeniem, masakrując jeden z ciężkich krążowników Asari, nie zostawiając z niego praktycznie nic; chwilę później dwójka lekkich krążowników strony przeciwnej wpadła na siebie, pozbawiona sterowności. Gigantyczna eksplozja rdzenia zniszczyła walczące w pobliżu myśliwce, niezależnie, jakiej przynależności.
Straty zaczęły rosnąć, jednak w tej chwili flota Asari odleciała z miejsca, pozostawiając za sobą iskrzące wraki i potwornie rozwścieczonego Zazzmata. Depardieu wyprowadził flotę z systemu, niszcząc po drodze kilka frachtowców, które zbliżyły się do bramy, samemu tracąc jedną fregatę, która została trafiona naraz ze wszystkich dział na bramie.
Nowa wojna pojawiła się w Galaktyce.

Straty


Flota Kraken
1 Ciężki krążownik zniszczony, dwa uszkodzone
6 Niszczycieli zniszczonych, dwa uszkodzone, jeden lekko
3 Fregaty zniszczone, dwie ciężko uszkodzone
4 Korwety zniszczone, dwie lekko uszkodzone
5 Kanonierek zniszczonych
8 E Lekkich myśliwców zniszczone
2 Eskadry lekkich myśliwców zniszczone

Flota Zazzmata
2 Ciężkie krążowniki
3 Lekkie krążowniki
1 Niszczyciel
3 Fregaty
3 Korwety
7 Eskadr lekkich myśliwców
2 Eskadry bombowców
4 Frachtowce
Powrót do góry Go down
https://pbfgalaktyka.forumpolish.com
 
Nieporozumienia graniczne w Republice Asari - Tura 3
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Tura 5 - Rozrost zamieszek w Asari
» Tura 1 - nieznana aktywność w rejonie Republiki Asari
» NiniHappyFace - Republika Asari
» Układ Handlowy między Republiką Asari a Federacją Skandynawską
» Bitwa o Vluyn - Tura 7

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gra PBF Galaktyka :: Archiwum :: Archiwum :: Dzialania wojenne-
Skocz do: